Foreningen

Forsikring:

Gymnastikforeningen er ikke i besiddelse af en kollektiv ulykkesforsikring, dvs. en forsikring, der dækker det enkelte medlem i tilfælde af en opstået skade.

Persondatalov:

Personoplysninger på foreningens medlemmer er begrænset til foreningens ledelse, hovedsageligt vores kasserer. Alle oplysninger opbevares forsvarligt, og bruges kun når der skal søges kurser m.m...

Øverige informationer:

For at et hold kan oprettes, skal der være minimu 10 indmeldte medlemmer.

1 time svarer til 55 minutter, da der på nogen hold er trængsel og det tager tid for det foregående hold at komme ud af salen.

Vil du støtte foreningen opfordre vi dig til at tegne et OK-Kort. Det er også muligt at tilmelde et eksisterende kort, og på den måde støtte foreningen, hver gang der tankes. Kontakt Merete Jørgensen for mere information.